2012.09.04.
19:53

Írta: Műhelytitkok

Rólunk

Földváry András

(Videó: mozgóképszerkesztő, operatőr, vágó)

„Absque pugna non est victoria.” (küzdelem nélkül nincs győzelem)

Hat éves koromban a RTL2-n németül láttam először a Csillagok Háborúját.andris.jpg Úgy lesokkolt, hogy akkor és ott eldöntöttem, hogy filmes akarok lenni. Lenyűgözött az a világ, ahol teremteni lehet sorsokat, és látványt, ahol bárhová el lehet jutni, s bárkit meg lehet mutatni. Nincs lehetetlen. Bármit meg lehet csinálni, bármit el lehet érni, csak eléggé kell akarni, és megfelelő kreativitással kell hozzálátni.

A film ezt jelenti számomra. Eszközt mellyel mesélhetek, és megmutathatom az én világomat másoknak. Jelenleg a BKF Mozgóképművész mesterképzésén tanulok, vágó szakirányon. Mindenképpen ezzel szeretnék foglalkozni, ergo a filmes szakmában maradni. Hogy hol és mikor, azt csak a Jóisten tudja, de ez nekem elég. Jelenleg szabadúszó vagyok, és egy váci tv-ben dolgozom mint szerkesztő/vágó.

A Műhelytitkok Blog szerintem egy páratlan kezdeményezés, s egy égetően fontos szerepet tölt be. Megismerni ezeket az embereket, művészeket, legendákat, hatalmas intellektuális többletet ad. Azért vagyok a csapatban, mert hiszek abban, hogy amit csinálunk, az értékes!

Tóth Júlia Éva

_blog1.jpg(vezető szerkesztő-riporter)

A Főiskola alatt voltam pultos, gyárban munkás, patológiai asszisztens, végrehajtó, telefonos kisasszony, hostess, és még oly sok minden más.. A sokszor végtelennek tűnő órákat azzal ütöttem el, hogy az ott dolgozó embereket, vagy vendégeket kérdezgettem saját magukról, és mindezt leírtam. Imádtam, ahogy ezek a fura, de különleges emberek mesélnek nekem! Az adott munkahely titkairól sztoriztak 'benti' történeteket, életük apró részleteit, érzéseiket a legkülönbözőbb dramaturgiai körítéssel tárták fel előttem, hiszen leggyakrabban látszott: Delejező számukra a kíváncsiságom. Ha nem volt kivel beszélgetni kortárs irodalmat, vagy kulturális folyóiratokat olvastam, és elhatároztam, hogy egyszer az összes érdekes írót, költőt, festőt, zenészt, tervezőt, építészt.. stb. ráveszem egy kis beszélgetésre.  Épp az egyik ilyen melós „hard days night” közben jött a Műhelytitkok blog ötlete is, azt hiszem épp a padlót mostam fel az egyik nyolcadik kerületi kiskocsmában… Azóta megszereztem az újságíró diplomámat, jelenleg szövegíróként, kreatívként dolgozom és a Kossuth Rádió riporter-gyakornoka vagyok.

 

Kováts ZsófiaZsófi.jpg

(Fotós, képszerkesztő)

2010. óta érdekel komolyabban a fotózás, ekkor kezdtem el egyetemi tanulmányaim mellett a Kontakt Fotóművészeti Kurzusokra járni. Az ott tanultakat eleinte, gyakornoki munkáim során, koncertek, színdarabok fotózásával kamatoztattam, illetve gyerekeket fotóztam. Legjobban az emberek érdekelnek, különböző élethelyzetekben, spontán, vagy akár beállított helyzetben, stúdióban fotózva. Az ember izgalmas, a portré tele van lehetőségekkel. Ezért is örültem a felkérésnek, hogy a blognak fotózzak, hiszen a Műhelytitkok blog, rengeteg számomra is izgalmas fotóalanyt ígér! További fotóim megtekinthetők itt: http://laliphoto.wordpress.com/ © All rights reserved

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://muhelytitkok.blog.hu/api/trackback/id/tr204555810
süti beállítások módosítása